S*Millifiore Sibiriska katter

Direktlänk till inlägg 21 april 2011

Påskgodis!

Av Anna-Lena Andersson - 21 april 2011 19:57

Glad Påsk önskar vi er alla!!

Det är inte alltid så enkelt att ta en gruppbild på kattungar.
Vi ska inte inbilla oss att det blir enklare ju äldre de blir heller.


 

Allt handlar om ögonblicksverk.

Till slut gav vi upp, det fick bli enskilda bilder på våra påskgodingar.


  

1.an


  

2:an


  

3:an

 
 
Ingen bild

Eivor

21 april 2011 21:37

Vi önskar dig och sötnosarna en glad och riktigt fin påsk!
Muskot Milda och Eivor.

 
Lena

Lena

21 april 2011 22:04

Det var nog det sötaste påskgodiset jag
sett..
Glad Påsk!

Kram Lena och sibbarna

http://www.miramilaia.se

 
Marinettes

Marinettes

22 april 2011 09:13

Gullevärlden vilka sötnosar. Lycka till med kullen!

http://marinettessibiriskakatter.blogspot.com

 
Lotta

Lotta

22 april 2011 10:02

Tänk om man fick ett sådant påskägg av påskharen ;-)

http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Lena Andersson - 15 maj 2011 11:00


Cyzarine är verkligen avslappnad. Hon har verkligen tagit år sig av att man ska helga vilodagen. Hur mysigt är det inte när man hör kattungarna spinna och smaska.   ...

Av Anna-Lena Andersson - 11 maj 2011 21:38

I dag kom min vän Lena, Mira Milaia och fattade tag i kameran, många fina bilder blev det.Bra att ha någon som sparkar igång en när man ligger på latsidan.   Poppy, Morris och Cedric   Nu när de har bekantat sig i kattungehagen, vill de ut på ...

Av Anna-Lena Andersson - 8 maj 2011 20:00


  Nu har vi monterat upp kattungehagen.Cyzarine började bli orolig att de skulle smita ur sin korg.Nu känns det tryggt för både Cyzarine och mig,att ha lite koll på småttingarna.När de blir lite äldre så kommer de att vara med oss i övriga huset.D...

Av Anna-Lena Andersson - 2 maj 2011 22:15

Kull bild på mina 2 veckors kattungar.     Cedric, Poppy och Morris Man kan ju undra vad som är så intressant där bakanför  .   Cedric 2 veckor.     Poppy 2 veckor     Morris 2 veckor   ...

Av Anna-Lena Andersson - 1 maj 2011 21:06


I dag har jag, Sara. Jocke och Milton varit till min mor i Boliden och krattat hennes gräsmatta.Det tyckte Milton var så trevligt. Han jagade våra löv och klättrade i träden.Lite farligt att klättra i träd när man har koppel på sig, men med uppsikt s...

Presentation


Jag heter Anna-Lena och har en uppfödning som heter S*Millifiore.
Millifiore betyder tusentals blommor. Här kan ni följa mina katter och deras kullar. En underbar och härlig tid har jag tillsammans med mina "Sibbar".

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards